مسئولان فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند .
کد خبر: ۱۰۹۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ 10 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مسئولان، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف در شیراز و فارس با صدور پیام و بیانیه‌هایی، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس و آیت ا... علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت مسلمان ایران، مردم شریف را به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن آغاز چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی دعوت کردند. جامعه اساتید حوزه علمیه فارس هم ضمن تبریک به مناسبت یوم ا... ۲۲ بهمن از همه قشر‌ها و آحاد جامعه اسلامی دعوت کرد با حضور شورآفرین در راهپیمایی این روز حضور همه جانبه خود را به نمایش درآورند.

در بخشی از بیانیه جامعه اساتید حوزه علمیه فارس آمده است: «۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران گذشت، انقلابی که به هزاران سال استبداد و خود کامگی و به صد‌ها سال استعمار و استثمار پایان داد و تاریخی پر افتخار برای ایران اسلامی رقم زد، تاریخی پر از شهامت و شجاعت و مملو از استقامت و مردانگی و اینک در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افقی بس روشن و سرشار از امید و نشاط فرا روی جوانان این مرز و بوم قرار دارد تا با اراده‌های پولادین و انگیزه‌های الهی زمینه‌های ایجاد تمدن عظیم اسلامی را فراهم آورند».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار