استاندار مرکزی گفت: همه ادارات استان را مکلف کرد پس از پایان ساعات اداری امروز سامانه های گرمایشی را تا شنبه هفته آتی قطع کنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ 11 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، مخلص الائمه امروز در کارگروه مدیریت تامین انرژی پایدار استان از تعطیلی پنجشنبه‌های ادارات استان تا پایان دی ماه هم خبر داد و افزود: همه ادارات استان موظفند پس از پایان ساعات اداری امروز سامانه های گرمایشی خود را تا شنبه بیست و چهار دی ماه جاری قطع کنند.
او در خصوص وضعیت فعالیت بانک‌ها در دو پنجشنبه پایانی دی ماه هم گفت: همه بانک‌های استان برای کاهش مصرف انرژی به غیر از شعبه های مرکزی و باجه‌های فعال در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان تعطیل خواهند بود.
استاندار افزود: برای جلوگیری از اختلال در کسب کار مردم و واحد‌های صنعتی استان فهرست بانک‌های کشیک فعال فردا توسط شورای اطلاع رسانی بانک‌های استان تا پایان وقت اداری امروز منتشر می‌شود.
مخلص الائمه گفت: فعالیت همه دانشگاه‌های استان منوط به تصمیم نهایی واحد‌های دانشگاهی است و به دلیل فصل امتحانات دانشجویان به خود مراکز واگذار شده است.
او افزود: از ارائه طرح‌های تشویقی برای مدارس استان هم خبر داد و افزود: بخش عمده گاز مصرفی صرف گرم شدن مداراس استان می‌شود و این مهم سبب شد تا با تصمیم این کارگروه همه مدیرانی که از امروز ۲۱ دی ماه تا ۱۵ بهمن مصرف گاز را در مراکز آموزشی خود مدیریت کنند تشویق خواهند شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان هم گفت: با کاهش ساعات کاری ادارات استان هم خوشبختانه کاهش ۴۹ تا ۵۰ درصدی مصرف گاز در بخش اداری را در پی داشت که امیدواریم با رعایت الگوی مصرف در دو پنج شنبه تعطیل دیگر این میزان تا ۷۰ درصد افزایش یابد.
سمیعی افزود: با اینکه دیروز برودت هوا زیاد نبود، اما رکورد مصرف گاز استان با مصرف ۲۱ میلیون متر مکعب گاز شکسته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار