مزار شهدای جاوید الاثر در شهرستان پاکدشت همزمان با ایام سومین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گلباران و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 31 December 2022

مزار شهدای جاوید الاثر در پاکدشت گلباران شد

به گزارش تابناک تهران، محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت امروز شنبه در مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدای گمنام که بمناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی و سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد اظهار داشت: مسئولان وظیفه دارند که در جهاد تبیین بحث بصیرت را در اجتماع در میان سنین مختلف بخصوص قشر نوجوان تبلیغ کرده و در این زمینه فعال باشند.

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت : بحث جهاد تبیین که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشتند وظیفه ما است ، باید به اقدامات جهادی و فعالیتهای مردمی کمک کنیم تا مشکلات جامعه را برطرف کرده و خادم مردم باشیم.

اردستانی با اشاره به سومین سالگرد شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم مرد شریف و والا مقامی بود که زبان در گفتن خصوصیات این شهید بزرگوار الکن است، حاج قاسم فرد بصیر و آگاهی بودند که کارهای بزرگ و ماندگار وی از کسی پوشیده نیست. انشاالله خدا کمک کند بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا خصوصا حاج قاسم عزیز باشیم.

قابل ذکر است که در این مراسم با شکوه و نورانی حجت‌الاسلام لزومی امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه، فرماندهی نیروی انتظامی، شهردار و دیگر مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

شهرستان پاکدشت در جنوب شرقی استان تهران با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت قرار دارد و نماد پایتخت گل و گیاه کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار