مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به پایش دانشگاه‌های استان، به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی اخطار داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 24 December 2022

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به پایش دانشگاه‌های استان، به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی اخطار داد.

به گزارش تابناک همدان، محمدصادق محبی‌نظر گفت: دانشگاه‌های همدان عموماً الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

او با بیان اینکه شوفاژ‌های دانشگاه‌های استان مجهز به سیستم ترموستاتیک نیستند، افزود: دانشگاه‌های همدان به مشعل‌های دوگانه استفاده از سوخت دوم مجهز نیستند در حالیکه از دیدگاه پدافند غیرعامل این موضوع پذیرفتنی نیست.

محبی نظر در ادامه درباره میزان کاهش مصرف گاز با اجرای طرح کاهش ساعات کاری ادارات استان، تأکید کرد: آغاز ساعات ادارات از ساعت ۹ صبح منجر به کاهش ۱۷ تا ۲۱ درصدی گاز خواهد شد که سرانه مصرف ادارات استان در روز اول این طرح ۱۹ درصد کاهش داشته است.

او با تأکید بر اینکه در راستای حفظ تعادل و پایداری شبکه گازرسانی رعایت الگوی مصرف ضروری است، گفت: به مشترکان پر مصرف استان پیامک‌هایی به منظور رعایت الگوی مصرف ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان همچنین از افزایش ۸.۵ درصدی مصرف گاز در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: دیشب مشترکان همدانی ۱۴ میلیون و ۹۹۰ هزار مترمکعب گاز مصرف کردند.

محمدصادق محبی‌نظر افزود:: جمعه ۲ دی‌ماه همدانی‌ها بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۸.۵ درصدی دارد.

این مسئول با تأکید بر اینکه ۷۲ درصد از مشترکان استان همدان جزو مشترکان خوش مصرف هستند، تصریح کرد: مردم بازرس گاز باشند و در صورت مشاهده استفاده از گرماتاب و گرمایش فضای باز به شرکت گاز گزارش دهند زیرا که استفاده از گرماتاب‌ها مصداق بارز انشعاب غیرمجاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار