سردار سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان قم گفت: رویا‌های شیطانی دشمنان هرگز تعبیر نخواهد شد و با ایستادگی ملت ایران توطئه هایشان به جایی نخواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 17 November 2022

به گزارش تابناک قم، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در کنگره ملی بزرگداشت ۶۰۹۰ شهید استان گفت: توطئه امروز دشمنان ملت ایران این است که معصومیت را از چهره دختران و پسران جوان ما بگیرد و آن‌ها را از اسلام، وطن و ولایت دور کند.

وی گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، می‌خواهند با میدان آوردن عده قلیلی فریب خورده، انقلاب اسلامی را شکست دهند و چهره زنان ما را همچون زنان غرب بی هویت کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن دوست دارد ایران ژاندارم منافعش باشد افزود: میل دشمن این است که جوانانمان، خدا را تعظیم نکنند، حجاب که سنگر کلیدی عزت و حرمت و صیانت زن‌های مسلمانمان را بگیرد و با توطئه و نیرنگ خیابان‌های ما را دودآلود و آتش گرفته ببیند.

سردار سلامی تصریح کرد: آن‌هایی که همواره دوست دارند ما ضعیف و فلج باشیم، بیمارانمان دسترسی به دارو نداشته باشند و چهره مردممان را پژمرده ببیند، بدانند این‌ها رویایی نشدنی برایشان خواهد بود و با ایستادگی ملت ایران توطئه هایشان به جایی نخواهد رسید.

وی گفت: امروز ملت ایران با رهبری خلف صالح امام راحل، راه عزت و اقتدار خود را ادامه می‌دهد و من بعنوان سرباز کوچکی که خاطره‌های زیادی از غصه و دل نگرانی‌ها و دغدغه‌های رهبر دلسوزمان دارم میگویم ژرف اندیشی، دشمن شناسی، تدابیر الهی و ثبات قدم ایشان در قلب میدان عظیم و جهانی جهاد نمیگذارد دشمنان به رویا‌های پریشانشان برسند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب که در تلاطم امواج، نقطه تمام فشار‌های دشمنان است، با ایمانی حسینی و انقلابی، در کنار ملت ایران ایستاده است.

سردار سلامی افزود: زنان ما از حجابشان به عنوان سنگری برای حفظ ارزش‌های خود صیانت می‌کنند و جوانان ما آنانی که فریب خورده اند برخواهند گشت ما دوست داریم جوانان ما پیاده نظام دشمن نشوند.

بر مشکلات غلبه می‌کنیم

وی افزود: ما در حال رشد هستیم و پیشرفت خواهیم کرد و هیچ راهی برای غلبه کفار بر مومنین وجود ندارد و ما به پیش خواهیم رفت؛ نفوذ منطقه‌ای باقی است پیشرفت‌های دفاعی ادامه دارد بر مشکلات اقتصادی باهم غلبه می‌کنیم.
سردار سلامی با اشاره به سرمایه‌های عظیم کشور گفت: این سرمایه‌ها به حرکت درآید، ایران به یک قدرت جهانی تبدیل می‌شود.

خون شهدا ضامن امنیت، عزت، استقلال و کرامت ملت ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ایثار و مجاهد شهدای والامقام گفت: پیشرفت، امنیت، عزت، استقلال، کرامت و تمامی مفاهیم ارزشمندمان را مدیون خون شهدای والامقامی هستیم.

سردار سلامی با اشاره به تحریم‌های دشمنان و پیشرفت‌های کشور از شکافتن هسته تا پرتاب ماهواره گفت: ما همه نیازهایمان را در داخل تامین کردیم اگرچه همه به دنبال تسلیم ایران بودند و رهبر بزرگ انقلاب از این تحریم، فرصتی برای پیشرفت تمدن در حال شکوفا شدن به وجود آورد و دوباره دشمن شکست خورد.

سردار سلامی با بیان اینکه هرگز اشتباهات صدر اسلام توسط این ملت تکراری نمی‌شود افزود: اکنون همه در این میدان هستند عالمان مراجع و مروجان شریعت همواره پرچمداران مبارزه با استکبار بوده اند.

فرمانده کل سپاه همچنین در حاشیه کنگره شهدای ملی استان  با محکوم کردن حادثه تروریستی ایذه خوزستان گفت: اقدام تروریستی ایذه که مردم بیگناه مورد تعارض و تهاجم قرار گرفتند، نشان دهنده اتصال یک جماعت فریب‌خورده با استکبار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار