فرماندار سیروان:
فرماندار سیروان گفت: ۱۳ آبان به مثابه روز پایداری ملت غیور و سربلند ایران در برابر نظام استکبار جهانی و نقطه تلاقی برگ های زرینی از تاریخ آزادگی این ملت است.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 05 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا رئیسی در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهر لومار افزود: این روز تاریخی یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک از آنها سند غرور آفرینی از روحیه استکبار ستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، روز فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران است که همواره به عنوان نماد استکبارستیزی از آن در تاریخ نام خواهند برد.

فرماندار سیروان اظهار داشت: ۱۳ آبان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، یادآور ۳ اتفاق مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم و تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) می باشد، که رویدادها هر کدام به سهم خود نقش موثری را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته است.

رییسی تصریح کرد: ۱۳ آبان به عنوان استراتژی جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی و آنچه که عاشورای حسینی به عنوان" هیهات من الذله" برای ما به ودیعه گذاشته، این منطقه را سرآمد جهانیان کرده و محور همه آنچه که ۱۳ آبان را به یکی از روزهای مهم در حیات سیاسی و اجتماعی ملت ایران تبدیل کرده، استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به اینکه همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ پیام ها و درس هایی را برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد، گفت: تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان از مهمترین درس های این وقایع است.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی با گذر از حوادث و توطئه‌های مختلف روزبه‌روز با اقتدار و با پشتوانه‌ی مردم غیور و همیشه در صحنه به پیشرفت‌های چشمگیری نائل آمده است، اظهار داشت: کشورمان امروز با فتح قله‌های علم و فن‌آوری و توفیق در دستاوردهای علمی تمام نقشه های شوم دشمنان این مرز و بوم را به یأس و ناامیدی تبدیل کرده است.

رئیسی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی کشوری قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه است، تصریح کرد: اغتشاشات اخیر قطعه ای از جنگ ترکیبی دشمن و فتنه جدیدی در تاریخ دشمنی‌ های نظام سلطه و استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران است که در برخورد به سد بصیرت و هوشمندی ملت شریف ایران ناکام ماند.

رئیسی افزود: مردم شهرستان سیروان امسال نیز همچون سال‌های گذشته و چه بسا پر شورتر از همیشه با اراده ای پولادین، بار دیگر بانگ عدالت خواهی و استکبار ستیزی خود را در روز ۱۳ آبان ماه با حضوری حماسی و باشکوه به گوش جان جهانیان رساندند و بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله‌العالی) تجدید بیعت کردند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار