سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در پدیداری و معضل حاشیه نشینی کرمانشاه، تصمیم گیران مقصر بوده‌اند تاکید کرد: باید از روش‌های سنتی در حکمرانی دست برداریم و تصمیم گیری در کارگروه اجتماعی تغییر کند.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷ 04 November 2022

لزوم بهره‌مندی از همه ظرفیت های موجود برای حل مشکلات اجتماعی

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد پورهاشمی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: معضل حاشیه نشینی در کرمانشاه را حکمرانی‌های غلط رقم زد. باید حکمرانی را از جمله در کارگروه فرهنگی و اجتماعی و شورای اجتماعی به ریل درست آن بازگردانیم.

وی افزود: انتقاد یا اعتراض مردم در برخی مواقع نسبت به مدیران به حق بوده چرا که جامعه از ما تصمیم گیران توقع دارد که مشکلات را پیش بینی، پیشگیری و چاره اندیشی کرده باشند.

پورهاشمی در ادامه تاکید کرد:در کارگروه اجتماعی بر اساس شرح وظایفی که دارد بایستی دستگاه‌ها برنامه ارائه دهند و پس از آن در جلسه کارگروه بررسی شود و بر اساس آن دستگاه‌ها تکلیف مند شدند چرا که اجرای برنامه‌ها تماما نیازمند هزینه است و در این شرایط کشور نمی‌توان برای هر برنامه‌ای هزینه کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین گفت: به معضل حاشیه نشینی در استان کرمانشاه نیز باید برنامه محور نگاه شود و از اعتبارات ملی برای آن بهره برد.همچنین در این مسیر باید از تمامی ظرفیت نهادها، سازمان های مردم نهاد و فعالان اجتماعی استفاده شود چرا که این فعالان حلقه‌های واسط هستند و هزینه اقدام را کاهش خواهند داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار