رییس شبکه دامپزشکی بندر آستارا گفت :
دو فرد غیر بومی قصد عرضه این مقدار مرغ های غیر بهداشتی را در رستوران ها و آشپرخانه های شهری داشتند که شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹ 05 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، رییس شبکه دامپزشکی بندر آستارا گفت : یکهزار و 550 قطعه مرغ زنده غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف در ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه آستارا کشف و ضبط شد.

بهرام پورضرب روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار مرغ زنده از دو خودرویی که از مسیر شهرستان اردبیل به مقصد آستارا حمل می شد کشف و ضبط شد.

وی با تقدیر از ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی قلعه آستارا ، اضافه کرد: دو فرد غیر بومی قصد عرضه این مقدار مرغ های غیر بهداشتی را در رستوران ها و آشپرخانه های شهری داشتند که شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه عرضه این مرغ های آلوده برای مصارف انسانی ممنوع می باشد ، اظهار کرد: این مرغ های غیر بهداشتی با هدف جلوگیری از اشاعه بیماری های ویروسی و میکروبی معدوم شدند.

وی با بیان اینکه پرونده افراد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده ، بیان کرد: ارزش اقتصادی یکهزار و 550 قطعه مرغ زنده مذکور 13 میلیون و 750 هزار ریال است.

رییس شبکه دامپزشکی بندر آستارا گفت: در 20 روز گذشته این دومین محموله مرغ زنده غیر قابل مصرفی است که در حین ورود به شهرستان آستارا کشف و ضبط می شود.

پورضرب ادامه داد: در هفته پایانی بهمن ماه نیز 720 قطعه مرغ زنده غیر قابل مصرف در شهرستان آستارا ضبط و معدوم شد.

وی با بیان اینکه بازرسی از واحدهای عرضه مرغ گوشتی ، رستوران ها و آشپزخانه های شهری در آستارا با نزدیکی به ایام نوروز شدت یافته است ، بیان کرد افزود: با آن تعداد از افرادی که قصد به خطر انداختن سلامت جانی شهروندان را دارند در چارچوب قانون برخورد جدی صورت می گیرد. 

شهرستان مرزی بندر آستارا در 200 کیلومتری شمال غرب مرکز گیلان دارای 95 واحد عرضه مرغ گوشتی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار