به پیشنهاد هادی کفاش، عضو شورای این شهر، روز 12 اسفندماه نیز با عنوان« آغاز موسم گرده افشانی درخت نخل » در بین گزینه های مطرح شده قرار گرفت که مورد استقبال از اعضا واقع شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 06 October 2015
تابناک بوشهر: در نشست شامگاه یکشنبه 12 مهرماه شورای شهر برازجان، روز برازجان تعیین شد.

محمد تقی گرمسیری در این خصوص به اتحادخبر گفت: پیش از این فراخوانی از سوی شورای شهر برازجان در خصوص تعیین نام روز برازجان منتشر شده بود تا نظر شهروندان برازجانی، در این خصوص به اشتراک گذاشته شود.

وی عنوان داشت: پیشنهادات بسیاری مطرح شد که مورد بررسی قرار گرفت.

این عضو شورای شهر برازجان افزود: در نهایت کمیسیون فرهنگی این شورا با حضور جمعی از صاحب نظران و فعالان مدنی شهر تشکیل و روزهای پیشنهاد شده مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت 4 گزینه ی روز تبدیل برازجان از روستا به شهر و تاسیس شهرداری، روزی که اولین دبیرستان برازجان(دبیرستان فرخی)تاسیس شد، روز فتوای مجاهد برازجانی، روز تاسیس فرمانداری، انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بعد از مطرح شدن این چهار گزینه، به پیشنهاد هادی کفاش، عضو شورای این شهر، روز 12 اسفندماه نیز با عنوان« آغاز موسم گرده افشانی درخت نخل » در بین گزینه های مطرح شده قرار گرفت که مورد استقبال بسیاری از اعضا واقع شد.



گرمسیری اظهار داشت: در جلسه ای که اعضای شورای شهر برازجان شامگاه یکشنبه 12 مهرماه تشکیل دادند، 5 گزینه مطرح شده مورد رای گیری قرار داده شد که در نهایت 12 اسفند ماه با عنوان« آغاز موسم گرده افشانی درخت نخل » با کسب 5 رای، مورد تصویب شورا قرار گرفت.

وی ادامه داد: متأسفانه سه تن از اعضای این شورا (آقایان ناخایی، قدوسی و ترک زاده) که با روز 12 اسفند ماه مخالف بودند، بعد از تصویب صورتجلسه شورا نیز به ادامه مخالفت های خود پرداختند و همین امر موجب ارسال نشدن صورتجلسه شورا به فرمانداری دشتستان شده است.

 شنیده شده یکی از مخالفان این روز، صورتجلسه را نزد خود نگه داشته و از ارسال آن به فرمانداری ممانعت می نماید!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار