ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب مدال طلا در این رقابت‌ها در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان رقابت‌های جهانی نروژ با ۴ مدال طلا و ۲ برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید
کد خبر: ۱۰۶۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ 14 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم ملی کشتی فرنگی با سه مدال چهارم جهان شد ، دو مدال نقره و یک مدل برنز توسط ساروی اهل مازندران سهم تیم ملی کشتی از این رقابت ها بود .

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی نیز تیم‌های ترکیه، آذربایجان و صربستان به ترتیب با ۱۲۵، ۱۱۸ و ۱۱۰ امتیاز اول تا سوم شدند و تیم ایران نیز با ۸۱ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب مدال طلا در این رقابت‌ها در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان رقابت‌های جهانی نروژ با ۴ مدال طلا و ۲ برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید، اما امسال بدون کسب مدال طلا و تنها با ۲ نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار