هاشمیان هم دستیار ثابت سرمربیان تیم ملی از ویلموتس تا کنون بوده است اما مربی محجوب تیم ملی هم باید قید تجربه جام‌جهانی را بزند چون جای او را یک دستیار مورد علاقه مرد پرتغالی پر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 09 September 2022

 

کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شده و طبیعی است بخواهد دستیاران خود را هم انتخاب کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گفته می‌شود کی‌روش چهار دستیار خارجی همراه خود به تیم ملی خواهد آورد و نکونام نیز تنها عضو ایرانی روی نیمکت تیم ملی به عنوان عضو کادرفنی خواهد بود.

کی‌روش، آقاکریم و هاشمیان را از تیم‌ملی خط زد

اسکوچیچ در تمام ماه‌هایی که سرمربی تیم ملی بود علاقه زیادی به همکاری با کریم باقری و همین طور مهرداد خانبان داشت. هاشمیان هم دستیار ثابت سرمربیان تیم ملی از ویلموتس تا کنون بوده است اما مربی محجوب تیم ملی هم باید قید تجربه جام‌جهانی را بزند چون جای او را یک دستیار مورد علاقه مرد پرتغالی پر خواهد کرد.

طی چند ماه گذشته دستورالعملی از فدراسیون صادر شد که این دو مربی باید از میان حضور در پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کنند و کریم باقری در پرسپولیس ماندگار شد اما خانبان همچنان کج دار و مریز بین پرسپولیس و تیم ملی در رفت و آمد بود. خانبان که در اردوی قبلی تیم ملی بود، قراردادی نداشت هر چند که ظاهرا برگه تمدید قراردادش آماده بود اما او به خاطر حضور در پرسپولیس و برخی مسائل دیگر تمدید را به آینده و فیفای دی شهریور ماه موکول کرده بود.

حالا با توجه به تغییر سرمربی و حضور احتمالی کارلوس کی روش به جای اسکوچیچ، بسیار بعید است شاهد همکاری دوباره کریم باقری با تیم ملی باشیم.

در این میان البته مهرداد خانبان سابقه کار با کی‌روش را در کارنامه دارد اما با توجه به همکاری اش با اسکوچیچ و رفتارهای خاص کی روش، سرنوشت نامشخصی دارد و معلوم‌ نیست کی روش باز هم از او بهره ببرد یا نه. ولی بهرحال او یک آنالیزور است و نقشی همتای یک دستیار ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار