پیشکسوت باشگاه فولاد خوزستان گفت: بازی فولاد و سپاهان حکم شش امتیاز را داشت و در واقع فولاد یک بازی شش امتیازی را برد.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 01 September 2022

افشین حاجی پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برد شب گذشته تیم فولاد در مقابل سپاهان، اظهار کرد: امسال تیم های مدعی و قلدر شامل استقلال، پرسپولیس، فولاد، سپاهان، تراکتور و گل گهر، تیم های بسیار خوبی بسته اند و همگی مدعی قهرمانی هستند. در دو، سه هفته ابتدایی لیگ انتظار خاصی نمی رفت که این تیم ها در امر نتیجه گیری موفق باشند زیرا هنوز تیم ها شناختی از هم پیدا نکرده بودند. اما به مراتب که پیش رفتیم و کم کم بدن بازیکنان به فرم ایده آل نزدیک شد، عیار تیم ها مشخص شد. 

وی ادامه داد: فولاد امسال به عنوان یکی از مدعیان لیگ بیست و دوم تیم خوبی را بسته است و حریف شب گذشته این تیم نیز به همین صورت. این بازی حکم شش امتیاز را داشت و در واقع فولاد یک بازی شش امتیازی را برد. کادر فنی فولاد زحمت می کشد و نتیجه هم می گیرد. امسال فولاد باانگیزه بسیاری ظاهر شده است و تمام هم و غم آن قهرمانی است.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: به نظرم بیخودی نیست که جواد نکونام ۱۰، ۱۵ سال کاپیتان تیم ملی بود. به نظر من پشت این موضوع تدبیر وجود داشته است و او همین تدبیر را هم در کار مربیگری خود دارد. نکونام تفکر حرفه ای دارد و از انگیزه بسیاری برخوردار است و هیچ وقت انگیزه او از بین نمی رود.

وی ادامه داد: به نظرم جواد نکونام اشباع نشدنی باشد و من این موضوع را پیش از نکونام، در علی دایی دیدم. او می گفت اگر در یک بازی ۱۰ گل بزنم و بتوانم یازدهمین گل را هم به ثمر برسانم، این کار را انجام می دهم. من فکر می کنم همین تفکر و انگیزه تمام نشدنی نیز در جواد نکونام وجود دارد و فکر می کنم تمام موفقیت او به خاطر انگیزه ناتمامش است و همین باعث می شود مجموعه اش را با خودش جلو بکشاند.

حاجی پور بیان کرد: نکونام در باشگاه بزرگ فولاد کار می کند و مطمئناً حضور در این باشگاه حرفه ای و اینکه هر بازیکنی را که خواسته، مدیریت باشگاه برای او جذب کرده است، در این روند موفقیت به او کمک کرده است. مدیریت باشگاه نیز یک خوزستانی بوده که از تجربه لازم برخوردار است. به هر حال همه در این مجموعه دست به دست هم داده اند تا فولاد موفق باشد و به نظر من یک مجموعه موفق کنار هم جمع شده اند که حاصل آن چنین نتایج موفقی است.

وی با اشاره به صحبت هایش قبلی‌اش به جواد نکونام در خصوص پاتوسی و شیمبا، گفت: من به جواد نکونام قبلاً هم گفته بودم که این دو بازیکن و همچنین کولیبالی باید در فولاد بمانند زیرا کاملاً حرفه ای و باتجربه هستند و می توانند به این تیم کمک کنند. به نظر من حتی این روزها علاوه بر پاتوسی، دژاگه نیز برگ برنده جواد نکونام است.

پیشکسوت باشگاه فولاد خاطرنشان کرد: من فقط نمی دانم جواد نکونام چطور اجازه داد شیمبا به راحتی از فولاد جدا شود و امیدوارم او روزی حسرت از دست دادن شیمبا را نخورد. هر چند فکر می کنم الان هم حسرت می خورد اما به روی خود نمی آورد زیرا شیمبا سال گذشته در امر گل زنی نفر اول فولاد بود و مطمئنم جواد نکونام این را به خوبی می داند اما چرا یکباره جدا شد نمی دانم. شاید هم تصمیم شخصی شیمبا یا مدیر برنامه اش بود. اما امیدوارم علیاری جانشین او بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و به نظرم او می تواند جای شیمبا را در فولاد پر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار