مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در هفته تعاون ۷ طرح تعاونی با سرمایه گذاری بیش از ۱۷۵ میلیارد ریال و پیش بینی ۱۲۷ فرصت شغلی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 30 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین الیاسی با اعلام این خبر اظهار داشت: دیدار تعاونگران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در مرکز استان و همزمان در شهرستان های تابعه، بازدید از طرح تعاونی‌های نمونه و شاخص استان، سخنرانی مدیرکل در خطبه های پیش از نماز جمعه در مرکز استان همزمان روسای شهرستانی در نماز جمعه شهرستان های تابعه و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه های شاخص بزرگداشت هفته تعاون در استان ایلام می باشد.

وی به عناوین روزهای هفته تعاون اشاره کرد و افزود: دوشنبه هفتم شهریورماه به عنوان روز تعاون، تولید، اشتغال، کارآفرینی، سه شنبه هشتم شهریورماه، به عنوان روز تعاون-الگوی اقتصاد مردمی، چهارشنبه نهم شهریورماه به عنوان روز تعاون-نوآوری و دانش بنیان، پنج شنبه دهم شهریور ماه به عنوان روز تعاون، جامعه، زندگی بهتر، اقشار جامعه: بانوان، جوانان، دلتش آموزان و…، جمعه یازدهم شهریورماه به عنوان روز تعاون-عدالت اجتماعی، شنبه دوازدهم شهریورماه به عنوان روز تعاون-الگویی جهانی و سیزدهم شهریورماه به عنوان روز الگوهای برتر تعاون نام گذاری شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: هفدهمین جشنواره تعاون های برتر در هفته تعاون که از هفتم شهریور ماه سال جاری آغاز و تا سیزدهم شهریور ماه ادامه دارد برگزار می شود و پس از معرفی شرکت های تعاونی نمونه و موفق در این جشنواره استانی معرفی و تجلیل می شوند.

وی ادامه داد: پس از شروع ثبت نام در این جشنواره اطلاع رسانی های لازم از طریق رسانه ها و فضای مجازی و حضور در واحدهای اقتصادی مرتبط و ارائه شاخصهای مرتبط در سامانه این جشنواره تعداد ۶۵ شرکت تعاونی ثبت نام و پرسشنامه و مستندات مربوطه را تکمیل کردند.

الیاسی تصریح کرد: در بزرگداشت هفته تعاون از دو شرکت تعاونی برگزیده استانی هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است؛ در استان ایلام، ۲۰۹۲ شرکت تعاونی با ۱۶۹۴۸ نفر اشتغالزایی فعال می باشند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار