مدیر امور آبفای کهریزک شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران گفت: به منظور مدیریت شبکه توزیع آب و گذر از فصل گرم، ۱۹ رشته انشعاب غیرمجاز در بخش کهریزک شناسایی و قطع شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 27 June 2022

امید صابری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در یک ماه گذشته پایش، شناسایی و قطع انشعاب های غیرمجاز آب شهر کهریزک به عنوان بخشی از برنامه های پیش بینی شده در زمینه کاهش مشکلات کمبود، تامین پایدار آب آشامیدنی مشترکان، و گذر بدون تنش از فصل گرم سال در دستور کار این امور قرار گرفت و اجرایی شد.

وی، با اشاره به آسیب های جدی انشعاب های غیرمجاز به شبکه توزیع آب و افزایش حجم آب به حساب نیامده، افزود: در همین چارچوب، از نخستین روزهای خردادماه، طرح پایش انشعاب های شهری و روستاهای کهریزک با جدیت آغاز شد و با تلاش گروه های عملیاتی امور آبفای کهریزک، هفت رشته انشعاب غیر مجاز در شهر کهریزک شناسایی و قطع شد.

صابری با اشاره به اینکه چهار رشته از این انشعاب ها در اراضی دادگستری و سه رشته در شهرک فرهنگیان در حال بهره برداری غیرمجاز از شبکه توزیع آب بودند اظهار داشت: در ادامه طرح پایش و شناسایی انشعابات غیر مجاز جهت کاهش تنش آبی و گذر از بحران کم آبی، تعداد ۱۲ رشته انشعاب غیر مجاز با مصرف کارگاهی و کشاورزی(باغچه) در روستاهای قیصرآباد و شریف آباد شناسایی و ضمن انجام اقدامات لازم جهت جمع آوری و قطع انشعاب های غیر مجاز، مراحل قانونی در زمینه برخورد با متخلفین در حال انجام است.

شهر کهریزک در جنوب شهرستان ری واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر، جمعیت شهری و روستایی بالغ بر۸۱ هزار نفر را زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

آبفای منطقه ۶ تهران، کل محدوده شهرداری منطقه ۲۰ و بخشی از منطقه ۱۵ تهران با جمعیت ثابت شهری و روستایی به تعداد ۵۵۸ هزار و ۶۸۴ نفر را زیر پوشش دارد و به دلیل خدمت رسانی به زائران بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در واقع یک شهر با جمعیت یک میلیون نفری را زیر پوشش خدمات دهی قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار