استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: احداث مصلی بزرگ کرمانشاه یکی از پروژه‌های اولویت دار مدیریت ارشد استان است و در سفر رئیس جمهوری اعتبارات مناسبی برای این طرح در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ 15 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در نشست توسعه حرم مطهر سیده فاطمه بنت موسی بن جعفر(ع) که با حضور حضرت آیت الله علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه های مربوطه برگزار شد؛ عنوان کرد: کرمانشاه از سده‌های گذشته دروازه کربلا بوده و مردم این دیار میزبان زوار حسینی بوده اند.

وی به ارادت ویژه و خاص مردم کرمانشاه به بقعه مطهر سیده فاطمه(ع) خواهر امام رضا علیه السلام اشاره کرد و گفت: مردم از این بقعه مطهر حاجت می‌گیرند و اعتقاد خاصی به این مکان معنوی دارند.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت توسعه فضای این بقعه مطهر و فراهم آوردن یک فضای معنوی گسترده تر برای عاشقان اهل بیت تاکید کرد و گفت: یک کارگروه تحت عنوان توسعه حرم مطهر سیده فاطمه به ریاست معاون عمرانی استاندار کرمانشاه و با دبیری اوقاف و حضور دیگر دستگاه‌های مرتبط تشکیل می‌شود که برای این پروژه مهم در فازهای طراحی، تملک و اجرای پروژه، برنامه ریزی خواهکد کرد.

وی افزود: به برکت حضور این حرم مطهر، بخشی از مرکز شهر کرمانشاه هم زیباسازی و سامان‌دهی می‌شود.

امیری مقدم همچنین احداث مصلی بزرگ کرمانشاه یکی از پروژه‌های مهم و ضروری برای کرمانشاه دانست و گفت: مجموعه مصلی، مرکز فرهنگی و دینی هر شهر محسوب می شود و تلاش کردیم این پروژه مهم در لیست طرح‌های اولویت دار در سفر رئیس جمهوری گنجانده شود تا با اختصاص اعتبارات لازم، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار