فرمانده انتظامی میبد از دستگیری سارق اماکن مذهبی با چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 09 June 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ محمدحسین نبی پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مساجد میبد، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ مدرس قرار گرفت.دستگیری سارق اماکن مذهبی در میبد


وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه و طی هماهنگی با مرجع قضائی، سارق را که در یک از محلات شهرستان سکونت داشت، شناسایی و در هنگام فروش اموال سرقتی دستگیر کردند.


نبی پور با اشاره به اعتراف سارق به چهار فقره سرقت از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در میبد و اردکان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.


دستگیری ۲۰ سارق با ۱۴ فقره سرقت در یزد


رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه کارآگاهان با استفاده از اقدامات تخصصی و پلیسی موفق شدند طی چند عملیات جداگانه، محل‌های اختفای این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، ادامه داد: با اعزام کارآگاهان به این محل‌ها ۲۰ نفر سارق حرفه‌ای دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.


سرهنگ محمدرضا حناساب با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۴ فقره سرقت مغازه در سطح استان یزد اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: پلیس ، سارق ، میبد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار