خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران به مناسبت دهه کرامت با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تهران از کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع) تجلیل و تکریم و با بیماران این بیمارستان همدلی و از آنها دلجویی کردند.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 05 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک، در مورخ ۱۲ خردادماه همزمان با دهه ی کرامت و عطرآگین شدن عطر رضوی در گوشه گوشه شهر ، با همت خادمیاران خدمت رضوی منطقه ۶ تهران اقدام مومنانه دیگری انجام دادند و در معیت پرچم رضوی با حضور تیموری معاونت فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه ۶ تهران به استقبال کادر درمان بیمارستان امام رضا علیه السلام رفتند و با هدیه های تبرکی امام رضایی از آنها تجلیل و تکریم کردند .
پس از این عمل خداپسندانه به عیادت بیماران بیمارستان امام رضا علیه السلام رفتند و از خداوند برای بیماران شفای عاجل خواستند.
بیماران از حال و هوای رضوی در دهه کرامت بهره مند شدند و با بوی اسپند و عود دلها را به صحن انقلاب ، آزادی، جمهوری امام رضا علیه السلام روانه کردند و دستشان را پنجره فولاد گره زدند و با چشمهای گریان سلامتی مدد خواستند.
این یکی از ۲۵ مورد از اقدام مومنانه است که در دهه کرامت توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ انجام شد و هر روز یک برنامه از برنامه های ویژه کرامت در این منطقه در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار