- ششمين دوره مسابقات عملياتي ورزشي امدادگران شرکت ملي گاز ايران به ميزباني شرکت گاز استان آذربايجان شرقي با شرکت 32 تيم از شرکت هاي گاز استاني از 11 تا 15 مهرماه در منطقه آزاد ارس برگزار مي شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 01 October 2015

به گزارش تابناک تبریز ، مديرعامل شرکت گاز استان با اشاره به برگزاري ششمين دوره مسابقات عملياتي ورزشي امدادگران شرکت ملي گاز ايران به ميزباني اين شرکت اظهار داشت : امدادگران شرکت ملي گاز ايران از 11 تا 15 مهرماه به مدت چهار روز در منطقه آزاد ارس توانايي هاي خود را به رقابت مي گذارند و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا مي شوند.

ولي اله ديني با اشاره به اهداف اين مسابقات گفت : کسب توان آمادگي لازم در مواجه با حوادث مختلف ناشي از گازطبيعي وهمچنين ايجاد تحرک و پويايي و مشارکت در رقابت‌هاي سازنده و بکارگيري تجهيزات و ابزارآلات تخصصي امدادگران از اهداف تعيين شده اين دوره از مسابقات مي باشد و امدادگران به شکل علمي با حرفه خود آشنا مي شوند.

وي گفت : امداگران شرکت کننده در 7 رشته ، آزمون کتبي، بستن کنتور و رگلاتور، بستن ماسک تنفسي(بلومن) ، اطفاء حريق، ابزار شناسي، دوامدادي و طناب کشي به رقابت مي پردازند.

مهندس ديني افزايش بنيه علمي و عملي امدادگران و حفظ آمادگي لازم در جهت خدمت رساني مطلوب به مشترکين در مواقع بحران و حوادث غير مترقبه را از ديگر اهداف اين دوره از مسابقات برشمرد.

در اين دوره از مسابقات در اين دوره از مسابقات 224 نفر در قالب 32 تيم از شرکت هاي گاز سراسر کشور حضور دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار