سهرابی گفت: ساعت هفت صبح روز عید فطر، اقامه نماز عید فطر از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به صورت زنده روی آنتن شبکه فارس خواهد رفت.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 01 May 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید تقی سهرابی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر در جمع خبرنگاران گفت: صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت این عید سعید برنامه های متنوع و مفرحی در نظر گرفته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: بدین ترتیب ساعت هفت صبح روز عید فطر، اقامه نماز عید فطر از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به صورت زنده روی آنتن شبکه فارس خواهد رفت.

وی اضافه کرد: در صورتی اعلام روز دوشنبه به عنوان عید فطر، ویژه برنامه زنده شبکه فارس به مناسبت عید فطر از دوشنبه تا چهارشنبه و در صورتی که سه شنبه عید فطر اعلام شود، ویژه برنامه، سه شنبه و چهارشنبه از سیمای فارس پخش خواهد شد که از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه و با حضور نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان و شاعران برجسته استان فارس و برنامه طنز و اجرای خوانندگان مطرح فارس پخش خواهد دش.

سهرابی اعلام کرد: پخش سه فیلم سینمایی هر روز ساعت 14، برنامه کودکان و نوجوان ویژه عید فطر و پخش برنامه «پسین دلگشای» رادیو فارس از سیمای شبکه فارس از سایر برنامه های این ایام سعید است.

وی با اشاره به تقارن عید سعید فطر با هفته معلم و هفته کارگر بیان کرد: از معلمان و کارگران به عنوان قشرهای زحمتکش و ارزشمند در برنامه «پسین دلگشا» در این ایام دعوت خواهد شد.

سهرابی گفت: پخش گزارش های مردمی و گزارش در خصوص فضایل و اعمال عید فطر و پوشش و اطلاع رسانی زمان و مکان عید سعید فطر با طراحی اینفوگرافی، پرداختن به جلوه های ویژه نماز عید فطر و نماهنگ و ... از سایر برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس برای عید سعید فطر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار