صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴ 01 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به در پیش بودن ایام فرخنده هفته گرامیداشت مقام معلم، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده، شهردار، مسئول بسیج فرهنگیان، مدیر بهزیستی، مدیر شبکه بهداشت و درمان، علیرضا فاضلی نماینده شورای شهر و سایر اعضاء در دفتر فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه "عبدالرحیم آهنین جان " مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک در پیش بودن عید فطر گفت؛ پیشاپیش به مقام شامخ و بزرگ معلم ارج مینهیم و به استقبال این روز ارزشمند میرویم.
با توجه به اینکه این جلسه با محوریت گرامیداشت هفته ی معلم تشکیل شد، مدیر آموزش و پرورش ضمن تشریح جزئیات برنامه های هفته معلم افزود؛ با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه ریزی ها به دقت انجام پذیرفته تا بتوانیم شان و جایگاه معلمین عزیز شهرستان را حفظ نماییم.
مدیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین ادارات خاطرنشان کرد؛ انتظار داریم دستگاهای مختاف اداری، بنیاد علوی، شهرداری و شورای شهر با هدف تکریم مقام معلم به کمک آموزش و پرورش بیآیند.
مدیر آموزش و پرورش اشاره ای به نزدیک بودن امتحانت نوبت دوم در مدارس نیز کرد و برگزاری کنکور را از جمله ی اولویت های دانست که از اکنون تاکید بر همکاری همه ی داستگاه های خدمات رسان در برگزادی این رودیاد هم علمی کرد.
وی در این راستا افزود؛ جلسه ای با محوریت برگزاری کنکور خواهیم داشت و این موضوع ویژه تر بررسی خواهد شد.

در ادامه ی این نشست مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده از زحمات و تلاش های جامعه فرهنگیان تقدیر کرد و وظیفه ی همه ی آحاد جامعه دانست در این ایام مقام معلم را تکریم نمایند و اعلام نمود بنیاد علوی در برگزاری جشن ویژه روز معلم آموزش و پرورش شهرستان لنده را همراهی خواهد کرد.

مسیول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده در حاشیه ی این نشست در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت؛ نهاد آبادانی و پیشرفت لنده در کنار دیگر ادارات و دستگاه های دولتی مقام معلم را تکریم خواهد کرد.

نیک بخت اشاره به رشد علمی کشور و پیشرفت های چشمگیر در حوزه ی آموزش و درکنار آن مجاهدت های خالصانه ی معلمان و شکل گیری گروه های جهادی طی سالهای اخیر اشاره و گفت؛ این قبیل رفتارها نشان از حس زیبای انسانیت و فداکاری های معلمان ما را نشان می دهد.

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده فعالیت فرهنگیان جوان را در قالب گروه های جهادی، چه آن دست معلمانی که در قالب کلاس های تقویتی و یا از طریق تولید محتواها  به جامعه هدف کمک میکنند و چه آن دست معلمانی که اقدام به تشکیل گروه های جهادی در بخش عمرانی میکنند و به تعمیر و تجهیز کلاس های درس در مناطق روستایی  می پردازند را شایسته تجلیل و تقدیر دانست.

نماینده بنیاد علوی در لنده با اشاره به آیین تجلیل از معلمان که قرار است در روزهای آینده در شهرستان برگزار شود گفت؛ بنیاد علوی به سهم خود در راستای تکریم مقام معلم از جهادگران عرصه ی تعلیم و تربیت تجلیل خواهد کرد.

لازم به توضیح است در سالهای اخیر فرهنگیان جوان لنده اقدام به راه اندازی گروه های جهادی بسیاری  از قبیل( گروه های جهادی آموزشی، عمرانی، اجتماعی_فرهنگی،زیست مخیطی) کردند که در پی این اقدام کارهای خوبی نیز شکل گرفت.

بنیاد علوی از معلمان جهادگر لنده تجلیل میکند+تصویر

بنیاد علوی از معلمان جهادگر لنده تجلیل میکند+تصویر

بنیاد علوی از معلمان جهادگر لنده تجلیل میکند+تصویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار