ارشد نظامی ارتش در غرب کشور :
ارشد نظامی ارتش در غرب کشور گفت: رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال به دلیل محدودیت های حاصل از کرونا به صورت خودرویی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 16 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امیر سلیمان طاهری در نشست خبری که به مناسبت هفته ارتش با اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: در هفته ارتش برنامه ها و اقدامات مناسبی پیش بینی شده از جمله مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح پادگان ها و برای خانواده ها، محفل انس با قرآن، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر کرمانشاه که امروز انجام شد.

وی افزود: عطر افشانی گلزار شهدا، بخشش اضافه خدمت سربازان، تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا، آزادگان و جانبازان نیز به صورت مجزا انجام شد، همچنین دیدار با پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس انجام می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا هنوز به صورت کامل از بین نرفته، برابر تدابیر سلسله مراتب، امسال به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، برپایی رژه در کشور به صورت خودرویی است و رژه هوایی در تهران و ورود چتربازان در بعضی از شهرها از جمله کرمانشاه
انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تا روز 29 فروردین در آزاد راه (بزرگراه حضرت امام پایین تر از میدان شهدا) رژه محمول خودرویی و ورود چتربازان ارتش جمهوری اسلامی انجام می شود، تصریح کرد: ساعت شروع برنامه 8،30 دقیقه دوشنبه 29 فروردین می باشد.

امیر طاهری یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا،
امسال فقط رژه خودرویی و فرود چتر بازان ارتش جمهوری اسلامی را خواهیم داشت، همچنین در این هفته در راستای محرومیت زدایی و مردم داری، اکیپ های پزشکی به مناطق روستایی محروم اعزام شده و روز گذشته هم در ستاد نماز جمعه های کل استان تیم های پزشکی به صورت رایگان مراجعین را ویزیت کردند.

وی تاکید کرد: اهدای خون از دیگر برنامه هایی است که فردا طی هماهنگی که با سازمان انتقال خون کرمانشاه به عمل آمده، اجرا می شود و اکیپ سازمان انتقال خون در محوطه قرارگاه مستقر و تمامی کارکنانی که مشکلی برای اهدای خون ندارند در این امر خداپسندانه سهیم و شریک خواهند بود.

امیر طاهری با اشاره به شعار مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون، متذکر شد: این شعار با عنوان "ارتش برای ملت" از روز نخست مطرح شده و تا امروز نیز به کار گرفته شده و خود را در بحران ها نشان داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار