در آستانه فرارسیدن سال نو و به منظور سرکشی و بررسی برخی از خانواده های شهدا و ایثارگران استان نماینده و مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه جانبازان و ایثارگران وارد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد .
کد خبر: ۱۰۳۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ 12 March 2022

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حمید مردانیان که در این سفر با استقبال مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی مواجه شد در بدو ورود خود به یاسوج با حضور در مقبره شهدای گمنام این شهر با  با تقدیم گل و عطر افشانی این قبور، با آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) تجدید بیعت کرد.

مردانیان در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران گفت : سفر ما به استان عزیز کهگیلویه و بویراحمد  بر اساس مأموریت های محوله به خصوص سرکشی و زیارت خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان گرانسنگ از نزدیک زیارت کنیم ارزش افزوده پیدا کنیم .

وی ادامه داد :  پیگیری کارها و مشکلات این عزیزان از دیگر اهداف این سفر خواهد بود  که از طرفی قانون جامع ایثارگران نسبت به تبدیل وضعیت این عزیزان بند دال تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰  و ماده های دیگر این قانون  و باید به موازات این مسئله چون حوزه معلولین که شاید به جرأت بتوان گفت ۹۰ درصد کار این  قانون با وزارت راه و شهرسازی  خواهد بود مهمترین دایل این سفر خواهد بود .

نماینده و  مشاور وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود : باید به صورت میدانی موارد  رصد شود  و از موارد رفاهی عزیزان و  مواردی که برقرار در حوزه‌های ریلی حوزه‌های فرودگاهی و حمل و نقل نسبت به مستندات قانونی وظایف محوله را به نحو احسن انجام داده شود .

لازم به ذکر است نماینده و  مشاور وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روه ضمن حضور در مقبره شهدای گمنام با حضور در منزل بازماندگان شهید ستار اورنگ شهید مدافع حرم استان و برخی دیگر از خانواده های ایثارگران و شهدا با آنان دیدار و گفت و گو کرد .

سفر مشاور وزیر راه به یاسوج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار