تابناک-فرمانده کل سپاه در آیین افتتاح شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه بشاگرد استان هرمزگان گفت: برای رفع مشکلات و کاهش آلام و دردهای جامعه تلاش می‌کنیم و خدمتگزاری به مردم را افتخار خود دانسته و تا آخر در میدان می مانیم .
کد خبر: ۱۰۲۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 16 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بندرعباس، ضمن بازدید  و ارزیابی آمادگی های رزمی یگان های نیروی دریایی سپاه مستقر در جنوب کشور، شهرک مسکونی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در منطقه بشاگرد(روستای زاچ و داربست) را افتتاح کرد.

سرلشکر سلامی در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم روستای زاچ و داربست گفت: برای ما این لحظات بسیار شیرین، دلنشین و خاطره انگیز و به یاد ماندنی است ،بنده خود روستازاده هستم و افتخار می کنم به اینکه از جنس شما عزیزان می باشم .

وی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که با پیروزی انقلاب اسلامی، ستمکاران و مستکبران از سرزمین ما گریختند،گفت:پیش از انقلاب بیگانگان  بر جامعه ما مسلط بودند و ثروت های مادی و معنوی ملت عزیز ایران را به غارت می بردند، کشور ما را عقب مانده و فقیر نگه می داشتند تا خود پیشرفت کنند .

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی استعمارگران سربلندی و سرافرازی را از ملت ما گرفته بودند ،گفت:  حکام آن دوران در مقابل آمریکا زانو می زدند ،ذلیل بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان از سرزمین ما بیرون رانده شدند، ما از نعمت استقلال، آزادی و حکومت اسلام و ارزش های اسلام بر خوردار شدیم و خودمان بر سرنوشت مان مسلط شدیم.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی بیگانگان دیگر برای ما تصمیم نمی گرفتند اما آنان نتوانستند تحمل کنند که ایران به استقلال رسیده و از تاریکی و ظلمت نا آگاهی و ستم  به نور، عدالت، آزادی و حریت دست یافته است ؛از این رو فشار های زیادی از جنگ ،  تحریم و حصر اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل کردند ،روح و روان ملت ایران را مدام آزرده کردند و تمام همت خود را بکار بستند که این کشور پیشرفت نکند وآباد نشود .

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مجاهدت‌های زیادی صورت گرفت تا اراده بیگانگان در این سرزمین مقدس حاکم نشود ،گفت: شهدای والامقام برای ما امنیت ، عزت، استقلال، سربلندی و شوکت به ارمغان آوردند و ما که امروز  با افتخار ایستاده ایم و لباس خدمت و جانبازی و سربازی برای عزت این ملت به تن کرده ایم در تمام لحظه های زندگی مان مدیون امام راحل عظیم الشان ،مجاهدت های شهدا و رزمندگان جبهه اسلام و تدبیر، دور اندیشی و ثبات قدم و شجاعت رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز هستیم.

وی افزود: آموخته ایم که باید در مقابل  دشمنان خدا بایستیم تا مردم مان ایمن و آرام باشند،  آرامش بگیرند و امروز فرزندان ملت ایران درهوا، زمین و دریا مقابل دشمنان  صف به صف ایستاده اند  تا راه را بر آنان ببندند و به فضل الهی دشمنان ما امروز در مقابل اقتدار و قدرت ایران اسلامی عاجز ، ناتوان و زمین گیر شده اند  به گونه ای که قدرت حرکت ندارند .

فرمانده کل سپاه در ادامه  تصریح کرد: از سوی دیگر  برای خدمت و کمک به مردم عزیزمان ، برای همراه شدن با مشکلات جامعه، برای رفع مشکلات ، کاهش آلام و دردهای جامعه تلاش می کنیم ؛خدمت رسانی به مردم افتخار ما است و تا آخر در این میدان  می مانیم.

فرمانده کل سپاه در پایان از  از همت جهادی و انقلابی رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه بویژه فرمانده این نیرو و همت عالی خیرین نیکوکار و مؤمن تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم سردار تنگسیری  با ارائه گزارشی در خصوص روند ساخت و تکمیل این شهرک گفت: سال گذشته که برای بازدید وضعیت خسارات سیل ۹۸ به این جا آمدیم واقعأ شرمنده مردم عزیز و نجیب این منطقه شدیم و در آن شرایط بد آب و هوایی و آثار مخرب سیل که زندگی مردم را از بین برده و مردم در شرایط بسیار نامطلوبی زندگی می کردند، تصمیم گرفتیم با توکل بر خداوند متعال یک شهرک مسکونی بسازیم و آنچه امروز می بینید می تواند بعنوان یک الگوی موفق برای ساماندهی جاهایی که سیل و بلاهای طبیعی می آید بعنوان یک اقدام ماندگار مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امروز شهرک مسکونی که مزین شده بنام شهید والامقام سپهبدحاج قاسم سلیمانی، در طلیعه چهل و چهارمین سالروز فجر انقلاب اسلامی و دومین سالروز شه…

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار