رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ری گفت: بر اساس استفاده از تجهیزات به‌روز و مؤثر پایش آنلاین روی خروجی‌های دودکش پالایشگاه در هر زمان و به‌صورت آنلاین امکان اطلاع از میزان و کیفیت خروجی پالایشگاه وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷ 11 February 2022

خروجی دودکش‌های پالایشگاه نفت تهران پایش می‌شود

به گزارش تابناک تهران،علیرضا فاضلی با اشاره به تلاش پالایشگاه برای به حداقل رساندن آلودگی هوا و پایش آنلاین خروجی‌های دودکش‌ها اظهار داشت: پالایشگاه نفت تهران بر اساس تکلیف سازمان حفاظت محیط‌زیست استان تهران به‌منظور کنترل آلودگی هوا اقدام به نصب تجهیزات پایش آنلاین روی خروجی‌های دودکش پالایشگاه نموده است.

وی افزود: بر اساس استفاده از این تجهیزات به‌روز و مؤثر، در هر زمان و به‌صورت آنلاین، امکان اطلاع از میزان و کیفیت خروجی پالایشگاه وجود دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان ری در ادامه گفت: کارشناسان محیط‌زیست شهرستان ری عملکرد این صنعت مهم را در زمینه تأثیر بر آلودگی هوا به‌صورت حضوری و آنلاین رصد می‌کنند.

فاضلی با اشاره به عملکرد قابل‌قبول پالایشگاه نفت تهران نسبت به سایر صنایع بزرگ گفت: پالایشگاه هر سه ماه یک بار ملزم به ارائه خود اظهاری از طریق آزمایشگاه معتمد سازمان است و در واقع خروجی‌های دودکش‌های پالایشگاه نفت تهران واقع در بخش کهریزک به سه طریق رصد و پایش می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار