کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی، پس از اقرار قاتل به قتل در جریان رسیدگی به پرونده قاتل، در پی مفقود شدن یکی از دوستان ۲۲ ساله اش، حدود ۲۰ سال گذشته، با انجام اقدامات اطلاعاتی پی به دست داشتن متهم در این پرونده هم بردند.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱ 07 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به آشکار شدن ماجرای قتل جوان ساروی پس از ۲۰سال گفت: سرنخ ماجرای این قتل در بررسی جریان قتل فردی ۶۰ ساله اهل و ساکن ساری در فروردین سال۹۹ در منزل شخصی خود توسط یکی از دوستانش که دستگیر شده و در زندان است بدست آمد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به آشکار شدن ماجرای قتل جوان ساروی پس از ۲۰سال گفت: سرنخ ماجرای این قتل در بررسی جریان قتل فردی ۶۰ ساله اهل و ساکن ساری در فروردین سال۹۹ در منزل شخصی خود توسط یکی از دوستانش که دستگیر شده و در زندان است بدست آمد.


سرهنگ علی قیصری افزود: کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی، پس از اقرار قاتل به قتل در جریان رسیدگی به پرونده قاتل، در پی مفقود شدن یکی از دوستان ۲۲ ساله اش، حدود ۲۰ سال گذشته، با انجام اقدامات اطلاعاتی پی به دست داشتن متهم در این پرونده هم بردند.

به گفته سرهنگ قیصری، در تحقیقات محلی و بررسی سوابق موجود در پلیس آگاهی و دادسرا مشخص شد؛ در سال ۱۳۸۱ فرد موصوف به دلایل نامعلومی مفقود و نتیجه‌ای از سرنوشت وی تا کنون به دست نیامد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار