معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی کشور: بهزیستی می‌تواند دبیرخانه آسیب‌های اجتماعی در استان‌ها باشد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 06 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام شریفی دوست در نشست معاونان بهزیستی استان یزد گفت: اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، حاشیه نشینی، فضای مجازی و کودکان خیابانی مهمترین آسیب‌های اجتماعی است که همه نسبت به آن مسئولیت دارند.


حجت الاسلام شریفی دوست با اشاره به اعلام آمادگی استان یزد برای تدوین برنامه جدی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این استان افزود: بهزیستی می‌تواند دبیرخانه آسیب‌های اجتماعی در استان‌ها شود.


وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی و هیأت‌های مذهبی را در بحث کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضروری دانست و اظهار داشت: بسیاری از اعضای هیأت‌های مذهبی، هم دغدغه اجتماعی دارند و هم از منابع مالی مردمی برخوردارند که اگر در مورد آسیب‌های اجتماعی و تبعات آن آگاه شوند، بخشی از فعالیت‌های خود را وارد این بخش می‌کنند.


وی در خصوص فعالیت مراکز مثبت زندگی تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۷۰ هزار پرونده افرادی که از بهزیستی در سراسر کشور خدمات مستمر دریافت می‌کنند، در مراکز مثبت زندگی توزیع شده است.


معاون راهبری و توسعه خدمات (+زندگی) بهزیستی کشور خدمت در این سازمان را یک توفیق عنوان کرد و ادامه داد: توفیقی که ما در سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی مستقیم به جامعه هدف خاص داریم در کمتر سازمانی یافت می‌شود، بنابراین باید حداکثر استفاده از این فرصت و جایی که هستیم را ببریم.

برچسب ها: تدوین ، بهزیستی ، توسعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار