فرماندار بهار با اعلام فعالسازی کارگروه‌های پدافند غیرعامل در شهرستان بهار گفت: توجه جدی به تقویت پدافند غیر‌عامل، می‌تواند در توسعه پایدار نقش موثری داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱ 03 February 2022

در سومین روز از دهه مبارک فجر امام جمعه شهرستان بهار به همراه فرماندار این شهر و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی ،مدیران دستگاه های اجرایی و...  گلزار شهدای این شهرستان را عطر افشانی و گلباران کردند.

فعالسازی کارگروه‌های پدافند غیرعامل در شهرستان بهار

به گزارش تابناک همدان، اعضای هیئت رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل استانداری همدان با حضور در دفتر فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک انتصاب وی، در زمینه‌های مختلف علمی اعلام همکاری نمودند.

 

روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار در این دیدار با بیان اینکه تهدیدات قدمتی به عمر بشر دارد، گفت: حفاظت از سرمایه‌های ملی و زیرساخت‌های موجود در مقابل تهدیدات همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.


وی با اشاره به اینکه استفاده هوشمندانه از فناوری نیازمند دانش است، بیان کرد: این دانش یعنی شناخت تهدیدها،  آسیب ها و استفاده از همه قابلیت‌های یک فناوری بنابراین برای عمومی کردن پدافند غیرعامل، نیازمند آموزش هستیم و در این میان نقش مراکز آموزشی بی بدیل است.
 
فعالسازی کارگروه‌های پدافند غیرعامل در شهرستان بهار
نباتی تاکید کرد:  از ظرفیت علمی نخبگان شهرستان بهار در خصوص فعالیت‌های علمی در پدافند غیرعامل استفاده می شود.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که در همه اقدامات علمی پیوست پدافند غیرعامل داشته باشیم. 

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار