مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: این اداره‌ کل همزمان با دیگر ادارات برنامه های مختلفی را جهت گرامیداشت ایام دههٔ مبارک فجر برگزار خواهد نمود.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 01 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی اظهار کرد: این برنامه را در ادارات ،بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه اجرا می شود.

وی افزود: تشکیل ستاد شهرستانی دهه فجر در ادارات و نواحی ، آذین بندی ، چراغانی و نصب ریسه های رنگی و منقش به نام‌ ائمه اطهار(ع) و نصب پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در ادارات ، بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه ، برگزاری هر روز یک جشن در بقاع متبرکه، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع چایی ،شربت ،شکلات و شیرینی در بقاع متبرکه، پخش آواها و سروده های مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی از ماذنه های بقاع متبرکه و امامزادگان، برگزاری مسابقه با موضوع انقلاب اسلامی و اهدای هدیه به کسانی که نامشان روح الله و سید علی است ، برگزاری غبار روبی آئینی بقاع متبرکه و گلزار شهدای آرمیده در جوار بقاع متبرکه را از جمله برنامه های این اداره‌ کل در دهه مبارک فجر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خاطرنشان کرد: در این ایام مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم نیز با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه به این برنامه ها حضوری پررنگ می بخشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به محافل انس باقرآن نیز اشاره کرد و افزود : در این ایام به مناسبت دوازدهم بهمن سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن عزیز ایران اسلامی، ۱۲ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و در مساجد و امامزادگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد .

ایشان ادامه داد : در این ایام ویژه برنامه قرائت قرآن به مدت ۱۰ شب بعد از نماز مغرب و عشا و هر شب تلاوت ده آیه از قرآن و هدیه آن به روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی نیز از جمله این برنامه ها می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی خاطر نشان کرد: مراسم و جشن آئین صبر و شکر در عصر روز پنج شنبه بیست و یکم بهمن ماه در بقاع شاخص استان، برگزاری نشست‌های بصیرتی، سرکشی از خانواده های ایثارگران ،برگزاری کاروان شادی و توزیع نقل و شیرینی و اجرای طرح مانور سلامت با استقرار پزشک در بقاع متبرکه و ویزیت و داروی رایگان و نورافشانی بقاع متبرکه در شب ۲۲ بهمن‌ و در صورت امکان راهپیمایی روز ۲۲ بهمت با حضور کارکنان و اصحاب‌ بقاع متبرکه از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار