معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش از وجود حدود ۴ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد و گفت: سعی داریم تا ۲ سال آینده پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت را تکمیل کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 01 February 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، بنیامین شکوه فر  اظهار کرد: وزارت ورزش باید کل کشور را یک جا ببیند و مبتنی بر علم و عدالت اجتماعی تصمیم بگیرد.

 

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در خصوص پروژه‌های نیمه تمام کشور گفت: در کشور حدود ۴ هزار ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی داریم.

 

وی افزود: در تلاشیم ظرفیت‌های هر استان را مشخص کرده و بر اساس آمایش سرزمینی، پروژه‌های هر استان راتکمیل کنیم؛ تا پایان سال این سند تنظیم می‌شود.

 

شکوه فر در خصوص پروژه‌های خراسان شمالی نیز گفت: این پروژه‌ها دسته بندی خواهد شد و بنا داریم در کل کشور تا ۲ سال آینده پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت نیمه تمام نداشته باشیم.

 

معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: پروژه‌هایی که در شرایط بهترین هستند منابع بیشتری خواهند گرفت تا در اختیار مردم قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به محرومیت‌های خراسان شمالی، افزود: مفهوم عدالت آن است که استانی که از محرومیت بیشتری برخوردار است، اعتبار بیشتری دریافت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار