رییس سازمان صمت استان کرمانشاه:
رییس سازمان صمت کرمانشاه گفت: از عمده دغدغه‌های مردم، کنترل قیمت‌های کالا‌های مصرفی خانوار است. این سازمان به تأسی از برنامه‌های وزارت متبوع، طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا‌ها را آغاز نموده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 30 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محسن دارابی؛اظهار کرد: افزایش غیرمعمول قیمت کالا‌ها در نظام توزیع، ارائه تخفیف‌های غیرواقعی و اغواکننده فروشگاه‌ها و عدم وجود فاکتور مشخص برای محاسبه قیمت واقعی کالا، عدم بهره‌مندی مصرف‌کننده‌ها از تخفیفات تولیدکنندگان و سود شبکه توزیع از این تخفیفات و اجبار مصرف‌کننده به پرداخت بیشترین هزینه حمل، از عمده مسائلی بود که باعث شده تا هرروز شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: ازاین‌رو با اجرای درج قیمت تولیدکننده و برچسب قیمت مصرف‌کننده بر روی کالاها، شاهد واقعی شدن قیمت تولیدکنندگان و شفافیت در بازار، حذف درج قیمت غیرواقعی و کاهش قیمت‌ها خواهیم بود. طبیعتا حداکثر قیمتی که مصرف کننده بایستی به ازاء کالا پرداخت نماید ۳۰ درصد بیشتر از قیمت درج شده تولید کننده است.

دارابی  در پایان افزود: تولیدکنندگان و صاحبان واحد‌های صنعتی استان در فاز اول اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا، همراهی و تعامل خوبی را با این سازمان داشته‌اند و از این طرح استقبال کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار