تیم باشگاه آرش کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان ایران حضور پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 12 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، بهناز ایوانی سرمربی این تیم بااشاره به آماده سازی تیم فوتبال بانوان باشگاه آرش برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، اظهارکرد: از حدود ۱۰ روز پیش تمرینات تیم را در مجموعه ورزشی کوثر استارت زدیم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه اکثر بازیکنان سال گذشته ما به دیگر تیم‌ها ملحق شده اند، بازیکنان جوان دیگری را در اختیار گرفته ایم که همگی بومی استان هستند.

سرمربی تیم آرش کرمانشاه تعداد تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال بانوان را هشت تیم اعلام کرد و گفت: آرش کرمانشاه، ایوبی اسپورت گلستان، پیکان تهران، ایستاتیس کران فارس، تام اصفهان، صبا مهر تبریز، بادرود تهران و سپیدار مازندران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به شکل دوره‌ای باهم رقابت خواهند کرد.

وی در خصوص زمان شروع رقابت‌های لیگ هم گفت: طبق اعلام فدراسیون رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان از سوم بهمن ماه آغاز می‌شود، اما به نظر می‌رسد احتمالا تاخیر داشته باشد.

ایوانی تصریح کرد: تیم ما در هفته اول این رقابت ها، اولین دیدار خود را برابر تیم بادرود تهران در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار می‌کند.

وی در ادامه اعلام کرد: هرچند زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی کوثر مشکلاتی دارد، اما مسئولین باشگاه تلاش کرده اند تا با رفع ایرادات بهترین شرایط را برای تمرین و آماده سازی بازیکنان تیم در این زمین فراهم کنند.

سرمربی تیم آرش کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه برنامه آماده سازی تیم برای حضور در لیگ به خوبی پیش می‌رود، عنوان کرد: تا زمان شروع رقابت‌ها حدود سه بازی تدارکاتی خواهیم داشت که به بالا رفتن سطح آمادگی بازیکنان کمک خواهد کرد.

وی تعداد تیم‌های صعود کننده از لیگ دسته اول را دو تیم و تعداد تیم‌های سقوط کننده را یک تیم اعلام کرد و گفت: تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا بتوانیم در رقابت‌های امسال حضورمان در لیگ دسته اول را تثبیت کنیم و برای سال آینده به فکر صعود به لیگ برتر باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار