معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه جزء استان های پیشرو در پرداخت وام ازدواج در سطح کشور است.
کد خبر: ۱۰۲۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 08 January 2022

محمد حسین زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تا سال ۱۳۹۹ به هر زوج ۵٠ میلیون تومان وام ازدواج تعلق می گرفت اما در سال ۱۳۹۹ با تصویب موضوع تسهیلات وام ازدواج، میزان این وام در سال ۱۴۰۰ افزایش قابل قبولی پیدا کرد.

وی در خصوص تسهیلات ویژه فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: این اشخاص می توانند هر کدام تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام ازدواج دریافت کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: پرداختی‌ های وام ازدواج از ابتدای سال تا آذر ماه بدون مشکل انجام می شد اما پس از آن بانک ها سامانه را بستند و با این وجود استان کرمانشاه جزء استان‌هایی است که تاکنون قریب بر ۷۰ تا ۸۰ درصد پرداخت ها انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال راه اندازی مجدد سامانه هستیم تا بتوانیم با کمک بانک ها و شعب بانکی از ابتدای اسفند پرداختی ها به صورت ۱٠٠ درصدی انجام شود.

حسین زاده بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ اگر دختر زیر ۲۳ سال و پسر زیر ۲۵ سال باشد به هر کدام ۱۰۰ میلیون وام تعلق می گیرد و افرادی که بالای این سن باشند هر کدام ۷۰ میلیون با اقساط ۱۲۰ ماهه با سود ۴ درصد می گیرند.

وی ادامه داد: افرادی واجد شرایط ثبت نام و استفاده از سامانه هستند که ۲ سال از تاریخ عقد آن ها بیشتر نگذشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار