رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از اعلام محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان در روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 05 January 2022

سرهنگ‌ محمدرضا محمدی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در راستای هرچه بهتر و با شکوهتر برگزار شدن مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت های ترافیکی اقدام می‌کند.

وی در تشریح این محدودیت‌ها اظهارداشت: از ساعت ۱ بامداد پنجشنبه توقف هرنوع وسیله نقلیه در محدوده‌های منتهی به اطراف میدان بزرگمهر، چهارراه آبشار،‌ در طول خیابان سجاد (مسیر رفت و برگشت) به سمت میدان لاوی و گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: همچنین از ساعت ۶ صبح پنجشنبه تردد هرنوع وسیله نقلیه در مسیرهایی که در ادامه عنوان می‌شود ممنوع است.

وی مسیرها و مناطق حاشیه شمالی میدان خواجو، تقاطع حمزه در خیابان‌ مشتاق و چهارراه نورباران همگی به سمت میدان بزرگمهر، میدان بزرگمهر به سمت چهارراه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت میدان فیض و چهارراه آبشار، پل غدیر به سمت چهار راه آبشار، میدان فیض به سمت چهارراه آپادانا، چهارراه آپادانا به سمت میدان لاوی را شامل این محدودیت تردد دانست.

سرهنگ‌ محمدی اضافه کرد: در مسیر تقاطع آیت الله رحیم ارباب به سمت تقاطع سپهسالار و تمامی مسیرهای منتهی به خیابان سجاد، چهارراه فرایبورگ و میدان بسیج به سمت گلستان شهدا و میدان فیض و برعکس، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی نیز محدودیت تردد از ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه اعمال خواهد شد.

وی یادآورشد: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ‌ها و درنظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای رفت و برگشت شهروندان، توصیه می‌شود شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده و از تردد در محدوده‌های مذکور خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از شهروندان خواست: پلیس راهور را در اجرای محدودیت‌های روز پنجشنبه و تشییع هرچه بهتر شهدا یاری و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

پنجشنبه  ۱۶ دی‌ماه جاری همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س)، ۲۰ شهید گمنام در قالب ۲ کاروان و تریلر از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای شهر اصفهان تشییع خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :