مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی كرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه گفت: سی و ششمین دوره آزمون ادواری از شنبه آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 05 January 2022

بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جهت رونمایی از پوستر دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و پایگاه های خبری نمایندگانی از استان های مرزی، شمال غرب، غرب و جنوب از جمله آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، ایلام، خوزستان و کرمانشاه حضور دارند.همچنین از کشورهای ترکیه و همچنین شهرهای شرقی عراق از جمله استان های کردنشین اقلیم کردستان عراق و استان های عرب زبان مرز جمهوری اسلامی تا جنوب عراق جهت این رونمایی دعوت شدند.


وی افزود: حامی مالی اين جشنواره در حال حاضر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این وزارت خانه مبلغ ٢٠٠ ميليون تومان را به معاونت مطبوعاتی تحويل داده است و اميدواريم استانداری و سازمان مديريت و برنامه ريزی حمايت خود را جهت تخصیص این مبلغ انجام دهند.


مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه تصریح کرد: طی قطعنامه تنظیم شده اعتباراتی در اختیار افراد در خانه مطبوعات قرار گرفته است و بايستی برای برگزاری برنامه ها با موسسات، انجمن ها و صنوف رسمی كه مورد قبول سيستم دولتي هستند همكاری شود.

وی خاطر نشان کرد: خانه مطبوعات با هماهنگی اداره كل جشنواره را برگزار می کند و انتظار می رود مشكلات اعتباری با ياری استانداری حل شود تا بتوانيم برنامه ای درخور برگزار کنیم.

فاضلی زاد بیان کرد: طی روزهای اخیر تمامی شهرستان ها در خصوص بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه داشتند و به همین مناسبت محفل شعر حبیب در تالار وحدت برگزار می شود.

وی ادامه داد: رونمایی از پوستر دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و پایگاه های خبری، جلسه شورای برنامه ریزی، حضور همکاران در مراسم غبارروبی مزار شهدا، ادای احترام نسبت به سردار سلیمانی در اداره کل، کارگاه آشنایی شیوه نوین دعوت کودکان به نماز، انتخابات هیئت رئیسه مجمع فیلم سازی استان از برنامه های انجام شده این هفته اداره کل بوده است.


مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه در خصوص تشیع پیکر پاک شهدا گفت: طی نامه ای به تمامی واحدها اعلام کردیم در مراسم تشیع پیکر پاک ۳ شهید والامقام شرکت کنند.

وی اظهار کرد: سی و ششمین دوره آزمون ادواری و اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی از شنبه آغاز می شود و از ۱۲ لغایت ۱۵ دی ماه نیز این آزمون به صورت جامع برگزار می شود و به صورت آنلاین در ۲۳ و ۲۴ دی ماه برگزار خواهد شد. آزمون نظری و عملی ادواری به صورت آنلاین و حضوری در تاریخ ۱۹ و ۲٠ دی ماه برگزار می شود و شامل ۱٠ رشته از جمله چهره سازی، عکاسی دیجیتال، گرافیک یارانه ای، گرافیک کارخانه ای، صف آرایی، دستیاری، طراحی لباس، موسیقی و نوازندگی هستند و رشته های آزمون ادواری شامل ۵ رشته چهره سازی، عکاسی، گرافیک یارانه ای، گرافیک کامپیوتر و دستیاری و طراحی لباس و موسیقی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار