معاون توسعه و منابع انسانی
هنوز تعطیل شدن پنجشنبه ها در استان قطعی نشده اما این احتمال وجود دارد که روزهای پنجشنبه در استان تعطیل شود
کد خبر: ۱۰۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 27 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد تعطیلی پنج‌شنبه‌ها که اثرات مثبت آن برای همگان محرز شده و یکی از دلخوشی‌های خانواده‌ها و کارکنان دولت بوده این روزها معلق شده و بخش زیادی از جامعه منتظر ادامه روال قبلی در ادارات هستند تا اینکه امروز معاون استاندار از احتمال تعطیل شدن پنج‌شنبه‌ها و ادامه روال قبلی خبر داد.

 تصمیم لرزان این استان برای لغو تعطیلی پنج‌شنبه‌ها موجی از نارضایتی و اعتراض را به این تصمیم در ادارات و دستگاه‌های مختلف درپی داشت.

اما همان روز اتخاذ این تصمیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در مأموریت اداری بود، این تصمیم را قطعی ندانست.

وضع به همین منوال گذشت تا اینکه امروز مجید محنایی در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها، از احتمال تعطیل شدن پنج‌شنبه‌ها و ادامه روال قبلی خبر داد؛ تصمیمی که با واگذاری برخی اختیارات به استان، عملا کار عاقلانه و به صرفه‌ای برای این استان خواهد بود.

چنین تصمیمی که مورد انتظار عموم خانواده‌ها و کارکنان دولت بود، می‌تواند بار دیگر نشاط را به محیط اداری این استان برگرداند.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با عصردنا، از احتمال بازگشت تعطیلی پنجشنبه ها در این استان خبر داد و تاکید کرد: هنوز تعطیل شدن پنجشنبه ها در استان قطعی نشده اما این احتمال وجود دارد که روزهای پنجشنبه در استان تعطیل شود.

وی گفت: تا قطعی شدن تعطیلی پنجشنبه ها در استان ساعت کاری ادارات و دستگاههای خدمات رسان بر اساس همان فصل تابستان یعنی از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه تا ۱۵ و ۱۵ دقیقه خواهد بود.

وی از درخواست های مکرر دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان این استان برای تعطیلی روزهای پنجشنبه خبر داد و اظهار داشت: ما منتظر تصمیم وزارت کشور در این ارتباط هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار