در جلسه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، استانداران منتخب استان های مرکزی و قم از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 03 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،اعضای دولت پس از بررسی برنامه ها و سوابق اجرایی و مدیریتی استانداران پیشنهادی وزارت کشور، فرزاد مخلص الائمه و سید محمدتقی شاهچراغی را به ترتیب به عنوان استانداران مرکزی و قم تعیین کردند.

فرزاد مخلص الائمه متولد سال ۱۳۵۱ شهرستان اراک است که پیش از این در مسئولیت های مختلفی از جمله
معاون برنامه ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی کل کشور،بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور فعالیت داشته است.
ارتباط موثر و تعامل فراگیر با بخش‌های مختلف از جمله بدنه قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی، اشراف به مسائل استان مرکزی، ارتباط با جوانان و چهره‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور از ویژگی‌های استاندار جدید استان مرکزی است.
مخلص الائمه دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت و آینده پژوهی است و تالیفات گوناگونی در باب اقتصاد صنعتی و حوزه انرژی در کارنامه خود دارد.
آینده نفت و تأثیر آن بر امنیت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، پیامدهای اقتصادی نقطه اوج نفت، جایگاه عملیات روانی در فرآیند تحریم نفتی جمهوری اسلامی ایران، نسبت آرمان گرایی و واقع گرایی در آینده پژوهی اسلامی بخشی از تالیفات مخلص الائمه در حوزه اقتصاد صنعتی و انرژی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار