فرماندار سنقر و کلیایی :
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: ٧٩ درصد از جمعیت هدف بالای ١٢ سال این شهرستان تاکنون دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 17 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «غلامرضا مرتضوی» افزود: همچنین بیش از ۴۶ درصد از افراد بالای ١٢ سال تاکنون دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه تا واکسیناسیون کامل جامعه همچنان خطر کرونا وجود خواهد داشت، از مردم خواست رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک را همچنان اهمیت دهند.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا سنقر و کلیایی، وضعیت کرونایی این شهرستان را با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی نارنجی اعلام کرد و اظهارداشت: هم اکنون ٢٣ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر بستری هستند.

مرتضوی افزود: در شرایط فعلی مهمترین اولویت واکسیناسیون کامل جامعه است لذا از همشهریان می‌خواهم در سریعترین زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

هم اکنون۸۶۳ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۷۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۲۴ نفر هم وخیم است.

مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۶۶۴ نفر رسیده است.

براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های قصرشیرین، ثلاث باباجانی، گیلانغرب و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار