افزایش 30 درصدی ماموریت های اورژانس اجتماعی اصفهان

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان گفت: ماموریت ها و مداخلات اورژانس اجتماعی استان در شش‌ماهه امسال در مقایسه با سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۹۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 05 October 2021

عبدالرضا اسماعیلی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به  مأموریت های اورژانس اجتماعی،افزود: به دلیل شیوع کرونا و کاهش آستانه تحمل مردم میزان فعالیت این نهاد اجتماعی افزایش داشته که در حوزه کودک‌آزاری، همسر آزاری و خشونت‌های خانگی خدمات به‌صورت تخصصی ارائه‌شده است.

وی کودک‌آزاری، همسر آزاری، افکار خودکشی و اختلالات حاد خانوادگی را از مهم‌ترین و بیشترین میزان تماس‌های مردم با اورژانس اجتماعی در استان اصفهان بیان کرد.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان با اشاره به تاثیرات فراوان کرونا بر وضعیت روحی و روانی جامعه، تصریح کرد:‌ اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم  با ارائه خدمات تخصصی این نهاد اجتماعی در کاهش نابسمانی و ایجاد آرام نقش داشته است.

وی با  یادآوری فعالیت ١٩ واحد اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های اصفهان، گفت:‌ این مرکز فوریت اجتماعی در اصفهان، بهارستان، کاشان، آران و بیدگل، شاهین‌شهر، مبارکه، شهرضا، خمینی‌شهر، زرین‌شهر، فولادشهر، نجف‌آباد، اردستان، نایین، فریدون‌شهر، گلپایگان، فلاورجان وتیران راه‌اندازی شده است.

به گفته معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان،  توسعه اورژانس اجتماعی و تقویت و راه‌اندازی این مراکز در شهرستان‌های فاقد این نهاد از سیاست‌های کشور است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار