وزش باد شدید در راه است

مدیر کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه از فردا در ساعات عصر و شب در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال گرو‌خاک پیش‌بینی می‌شود گفت: طی روز شنبه در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی، افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.
کد خبر: ۹۹۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 02 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران در این خصوص اظهار داشت: براساس داده‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی ۵ روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از فردا شب در ساعات عصر و شب به‌ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال گرو‌خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان افزود: از بعد از ظهر فردا و طی روز شنبه در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی، افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.

جلالی با بیان اینکه از لحاظ دمایی فردا افزایش نسبی و در روز شنبه کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز تهران ۳۷ درجه، فردا ۳۸ درجه و روز شنبه با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی شده و گرمترین دما در شهرستان ورامین با ۴۰ درجه سانتیگراد بوده که روز جمعه به ۲ درجه افزایش و روز شنبه ۳ درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار