اتمام سهمیه میوه نوروزی چهارمحال و بختیاری

۱۰۰ درصد سهمیه میوه نوروزی چهارمحال و بختیاری فروخته شد.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 11 May 2021

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به میزان توزیع میوه نوروزی گفت: ۱۰۰ درصد سهمیه میوه شب عید به فروش رسید.

 

جهانبخش مرادی افزود: برای تنظیم میوه بازار شب عید در چهارمحال و بختیاری ۵۵۰ تن میوه شامل ۳۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب درختی خریداری و به طور کامل فروخته شد.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری میوه‌های تنظیم بازار شب عید شامل پرتقال و سیب درختی در انبار‌های آن، به‌علت عرضه به‌موقع در شبکه، فاسد و خراب نشد.


مرادی گفت: براساس مصوبه کمیته راهبری میوه چهارمحال و بختیاری قیمت پرتقال شمال ۱۱۳ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم و قیمت سیب زرد درختی ۱۰۲ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم تعیین شده بود.


وی یادآور شد: در روز‌های اخیر به‌علت جلوگیری از فساد و خرابی میوه‌های نوروزی باقی‌مانده در انبار‌های چهارمحال و بختیاری، پرتقال با قیمت ۱۰۳ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم و سیب درختی با قیمت ۹۰ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم به فروش رسید.


برای تنظیم میوه بازار شب عید در چهارمحال و بختیاری ۵۵۰ تن میوه شامل ۳۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب درختی خریداری و با پنج تا ۱۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار در ۵۸ غرفه بین مردم استان توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار