تذکر و تشکیل پرونده قضایی برای کاندیداهای گچساران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با اشاره به برگزاری نشست‌های انتخاباتی از سوی برخی از کاندیداها گفت: تذکراتی به کاندیداها در این زمینه داده شده و برای یکی دو مورد از این افراد پرونده تشکیل و مطابق قانون با آنها برخورد می شود.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 14 March 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، محمد صدار ادیبان  در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا  که با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ، مدیرکل تعزیرات و معاون دانشگاه علوم پزشکی ، فرماندار و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد:  محور کمربندی گچساران تا قبل از ایام نوروز زیر بار ترافیکی خواهد فت.
وی با اشاره به تلاش‌های فرماندار  و سرکشی ار روستاها و بررسی مشکلات آنها اظهار کرد: از بدو ورود آقای اتابک  به شهرستان به عنوان فرماندار به تمامی روستاها سرکشی  و از نزدیک مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: پیشنهاد من به مدیران این است که به روستاها سفر کنید و از نزدیک مشکلات روستاها را ارزیابی کنید.
 ادیبان  با بیان اینکه از زمان سرکشی فرماندار به روستاها و بررسی مشکلات آنها خوشبختانه مراجعه به دادگستری برای رفع مشکلات کاهش یافته است.، عنوان کرد:متاسفانه در گذشته  مراجعات از روستاها به شهر زیاد بوده است.
 وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست‌های انتخاباتی از سوی برخی از  کاندیداها  گفت:  تذکراتی به کاندیداها در این زمینه داده شده و برای  یکی دو مورد از این افراد پرونده تشکیل و مطابق قانون با آنها برخورد می شود.
 ادیبان ادامه داد: برخی از کاندیداها خارج از شهرستان جلساتی را برگزار کرده که خارج از حوزه کاری ما بوده است.
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران  ابراز کرد: اولین پرونده بعد از آخرین جلسه‌ای که با آنها برگزار شده و تذکراتی داده شد برای این افراد تشکیل شده است.
وی در ادامه به مراجعه شهروندان گچسارانی برای خرید کالاهای ضروری خانوار  به شهر بهبهان اشاره  و ابراز کرد: تا زمانی که بازار ما وابسته به بهبهان است این تردد قطع نخواهد شد.
 ادیبان عنوان کرد: قیمت میوه در گچساران  به نسبت شهر بهبهان بسیار متفاوت است و بسیاری از شهروندان خرید خود را در بهبهان انجام می دهند.
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران عنوان کرد: برای کنترل ترددها  باید وضعیت بازار را رصد کنیم و نگذاریم که شهروندان برای خرید میوه و شیرینی شب عید به استان‌های همجوار سفر کنند.
 ادیبان  در ادامه به اجرای طرح محدودیت تردد در ساعات شبانه از روز را اشاره کرد و افزود:  برخی از صاحبان خودروهای که اقدام به مخدوش نمودن  پلاک خودرو می کنند و  برخی از اشخاص اقدام به رنگ کردن  پلاک و یا برداشتن پلاک می کنند  این عمل برای آنها جرم محسوب می‌شود که تا کنون قریب بر چهل پرونده کیفری تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار