تمدید نام نویسی دکتری تخصصی پزشکی

تابناک: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی: برای آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی که موفق به نام نویسی نشده‌اند زمان ثبت نام ۲ روز دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 13 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ محمدحسین پورکاظمی افزود: داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندان پزشکی و طب سنتی 6 و 7 مهر مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام، ویرایش و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از 25 مرداد تا 10 شهریور سایت سنجش برای ثبت نام باز بوده است گفت: این مهلت دو روزه برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند در نظر گرفته شده است.

پورکاظمی افزود: 7 هزار و 661 نفر در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندان‌پزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 95 – 94 ثبت نام کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان تنها مجاز به ثبت نام در یک رشته هستند گفت: داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال تحصیلی 94 – 93 شرکت کرده، پذیرفته شده و در دانشگاه ثبت نام نکرده‌اند یا انصراف داده‌اند، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار