بوشهر نارنجی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا شهرستان بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز در این استان در پی اجرای محدودیت‌های آبان و آذر ماه جاری از این وضعیت خارج و نارنجی شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 02 December 2020

 دکتر سعید کشمیری روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: همچنین بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، هم اکنون هیچ یک از شهرستان‌های این استان دروضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند.

وی اضافه کرد: بر این اساس شهرستان‌های بوشهر و گناوه در شرایط نارنجی و شهرستان‌های دشتستان، دیلم، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، جم و عسلویه در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: وضعیت‌های جدید کرنایی شهرستان‌های استان بوشهر از روز شنبه ۱۵ آذر اجرایی می‌شود و هنوز مصوبه‌های ستاد ملی کرونا درباره شهرهای با وضعیت قرمز در مورد بوشهر اعبتار دارد.

وی ادامه داد: همچنین وضعیت زرد برای شهرستان دیر و وضعیت نارنجی برای هشت شهرستان دیگر تا جمعه ۱۴ آذر به قوت خود باقی است و ۱۵ آذر وضعیت‌های جدید اعمال و اجرایی می‌شود.

براساس اعلام دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشه، با اعمال محدودیت‌های کرونایی در آبان و آذر ماه شمار بستری‌های ناشی از ابتلا به این ویروس در بیمارستان‌های این استان از ۳۵۰ نفر به ۱۲۰ نفر کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار