راه اندازی میز خدمت الکترونیکی برای رفع ابهامات و مشکلات متقاضیان سامانه بهین یاب

معاون طرح و برنامه سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: میز خدمت الکترونیکی برای پاسخگویی غیرحضوری به ابهامات و مشکلات متقاضیان سامانه بهین یاب با توجه به شرایط خاص کشور راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 21 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ،رضا اشتری ، با افزود: با توجه به شرایط حال حاضر کشور و شیوع روزافزون بیماری کرونا و الزامات درنظر گرفته شده توسط دولت برای کاهش سفرهای درون و برون شهری و مراجعات متقاضیان به دستگاههای اجرایی و ضرورت ارائه خدمات بصورت الکترونیکی و غیرحضوری میز خدمت الکترونیکی برای پاسخگویی غیرحضوری به ابهامات و مشکلات متقاضیان سامانه بهین یاب در صفحه اول این سامانه پیاده‌سازی و بصورت آزمایشی در دسترس عموم قرار گرفته است.
وی یادآورشد: این سامانه برای استفاده تولید کنندگان و صنعتگران به‌منظور تسریع در ارسال مشکلات و انجام پاسخگویی لازم و کاهش ترددهای غیرضرور راه اندازی شده است .
معاون طرح و برنامه سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: کارشناسان سازمان در دوره بهره‌برداری آزمایشی بصورت مستمر مشکلات مطرح شده از سوی متقاضیان در این سامانه را بررسی و نسبت به پاسخگویی اقدام خواهند کرد و وضعیت پاسخگویی نیز از طریق پیامک به متقاضی اعلام خواهد شد.
اشتری افزود: پس از طی دوره بهره‌برداری آزمایشی، دسترسی های لازم به سازمانهای صمت استانی برای استفاده از این سامانه اعطا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار