مشارکت ۵ میلیارد تومانی مردم نیکوکار خمین در پویش ایران همدل

رئیس کمیته امداد خمین گفت: نیکوکاران این شهرستان در قالب پویش " ایران همدل" امسال پنج میلیارد تومان نذورات خود را برای اطعام محرومان به کمیته امداد پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 03 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، جواد داودی افزود: این مبلغ با مشارکت خیران و بانیان نذری ، مسئولان هیات‌های مذهبی، دهیاران و شوراهای اسلامی خمین جمع‌آوری ، ساماندهی و بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.
وی با بیان اینکه نذورات مردمی در قالب وجوهات نقدی، سبدهای کالایی و غذای گرم بسته‌بندی شده بهداشتی است یادآورشد:بخشی از این کمکها به طور مستقیم به کمیته امداد خمین تحویل داده شد و توسط مددکاران بین نیازمندان توزیع شد.
وی اظهار داشت:۲۰ راس گوسفند ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰کیلوگرم گوشت و ۱۱هزار وعده غذای گرم بخش دیگری از نذورات مردمی این شهرستان در پویش ایران همدل بود.
داودی گفت: در طرح ایران همدل بیش از چهار هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خمین و دوهزار خانوار نیازمند در این شهرستان از کمک‌های مردمی بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: پویش ایران همدل به صورت متمرکز و با همکاری سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان صدا وسیما، سازمان بسیج و وزارت ارتباطات و با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» در ماه های محرم و صفراجرا شد.
شایسته ذکر است ،هشت هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری خمین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار