مسئول دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال:

تمدید چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام تا ۱۵ آبان

مسئول دبیرخانه چهارمین دوره جایزه کتاب سال از تمدید مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه این جایزه تا ۱۵ آبان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 26 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ منصور محبی اظهار کرد: به درخواست تعدادی از ناشران و مولفان مبنی بر تمدید مهلت ارسال با صلاحدید و تایید شورای سیاست گذاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال و با هدف احترام به درخواست این عزیزان آخرین مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه تا ۱۵ آبان تمدید شد.

محبی ادامه داد: با هدف حمایت و تشویق نویسندگان و اهل قلم و ناشران متعهد و نیز توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و با مشارکت «مؤسسه فرهنگی و هنری اقلیم هشت ایلام»، «خانه کتاب جمهوری اسلامی» و «اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام»، چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مؤلفان بومی استان ایلام می‌توانند در تمام موضوعات و مؤلفان غیرایلامی با موضوع ایلام، تعداد ۲نسخه از کتاب خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند، درباره شرایط و ضوابط این دوره تصریح کرد: کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد و ملاک سال انتشار، شناسنامه کتاب است.

مسئول دبیرخانه چهرمین دوره جایزه کتاب سال ایلام با تاکید بر اینکه آثار منتشرشده مؤلفان و پدید آورندگان ایرانی و خارجی در حوزه ایلام شناسی، آثار مؤلفان و پدید آورندگان ایلامی در تمام حوزه‌ها، می بایست برای اولین‌بار در سال 1398 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشند، ادامه داد: آثار در سه گروه تالیف، ترجمه و احیاء متون بررسی خواهد شد.

شورای سیاستگذاری چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام از عمران خودآموز به عنوان رییس ،یونس قیطانی معاون امور فرهنگی و رسانه ای، جانشین،منصور محبی کارشناس چاپ و نشر اداره کل،عضو، ملوک هاشمی مدیر موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام، عضو و مرتضی حاتمی نویسنده و روزنامه نگار ادبی ؛عضو تشکیل شده است./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار