فارس نتوانسته دسترسی مناسبی به منابع بودجه ارزش افزوده داشته باشد

جعفر قادری در مراسم بهره برداری از بند ۶ گانه کنترل سیلاب بیان کرد: مجلس در بررسی لایحه بودجه به این نکته رسید که استان فارس نتوانسته دسترسی مناسبی به منابع بودجه ارزش افزوده داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 22 October 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: جعفر قادری صبح پنجشنبه در مراسم بهره برداری از بند ۶ گانه کنترل سیلاب بیان کرد: مجلس در بررسی لایحه بودجه به این نکته رسید که استان فارس نتوانسته دسترسی مناسبی به منابع بودجه ارزش افزوده داشته باشد.

وی اضافه کرد: در بررسی این لایحه مشخص شد منابع تسهیلات ارزش افزوده در لایحه بودجه به استان‌های اختصاص یافته که دارای ساختار صنعتی بوده‌اند و استان‌هایی نظیر فارس که دارای ویژگی‌های مختلف کشاورزی است از این مهم مغفول مانده است.

قادری تاکید کرد: یکی از معیارهایی که باعث توزیع اعتبارات ارزش افزوده در کشور شده موضوع فضای اقتصادی و صنعتی است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: تأمین فضای امن در جامعه وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است و باید در این راستا نیز فعالیت‌ها به گونه‌ای باشد که خدشه‌ای به امنیت جامعه وارد نشود.

قادری ادامه داد: حادثه‌ای که طی سال ٩٨ رخداد نشان گرفته از مشکلات موجود بود و امید است با تأمین زیرساخت‌های لازم دیگر شاهد مشکلاتی از این دست در استان فارس نباشیم.

او همچنین متذکر شد: با تأمین اعتبارات و زیرساخت‌های لازم در راستای کنترل سیلاب‌ها نسبت به بهره برداری از این روان آب‌ها اقدام کرده و مجلس شورای اسلامی نیز از این طرح‌ها حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار