تمهیدات ویژه سازمان میادین برای عید قربان

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در ایام عید قربان ارائه خدمات بهینه به شهروندان تمهیدات ویژه ای را تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 07 September 2015

به گزارش تابناک تبریزو به نقل از روابط عمومی سازمان میادین،در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و عرضه دام نذری بهداشتی و سالم در عید سعید قربان جلسه هماهنگی با ارگان ها و واحدهای ذیربط و تمهیدات لازم در این زمینه،با حضور،مهندس طالب نژاد جانشین معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز، مدیر عامل سازمان میادین، دکتر پور عظیمی معاون اداره کل نظارت دامپزشکی استان ، معاونین خدمات شهری مناطق مربوطه شهرداری، مهندس وصالی مدیر خدمات شهرداری، مسئول 137شهرداری تبریز، و معاونین سازمان در محل سازمان میادین برگزار شد.

براساس همین گزارش در این جلسه با شعار محوری (دام سالم،شهر سالم،شهروند سالم ) ضمن بررسی مشکلات و نواقص عرضه دام نذری در سنوات گذشته،پیرامون نحوه اجرای طرح،برنامه ریزی و فراهم آوردن امکانات و هماهنگی های لازم جهت محل های عرضه دام با مناطق مربوطه شهرداری جهت هر چه بهتر طرح جهادی عرضه دام در عید قربان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه راهکارهای لازم در مورد اطلاع رسانی در خصوص محل های عرضه دام بررسی عوامل ترافیکی و هماهنگی با راهنمایی و رانندگی در خصوص رفع ترافیک در محل های مورد نظر حضور ناظرین دامپزشکی جهت کنترل و نظارت بهداشتی و سلامت دام های عرضه شده ارائه گردید.

مهرداد مدیر عامل سازمان میادین در این جلسه گفت :ساماندهی مراکز عرضه دام در سطح کلانشهر تبریز بسیار مهم است و این سازمان در نظر دارد در این ایام که تقاضا برای ذبح دام افزایش پیدا می کند در راستای ارتقای سلامت،بهداشت و حفظ محیط زیست شهری،خدماتی ویژه ارائه می نماید.

مهدی مهرداد همچنین ابراز داشت: با هماهنگی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری مرکز و مناطق،کشتار گاه صنعتی تبریز و اداره دامپزشکی استان و تمام واحدهای مربوطه جهت ارتقاء سلامت جامعه نظارت های لازم و کافی در امنیت بهداشتی مراکز عرضه دام بهداشتی و سالم ویژه عید مبارک قربان را انجام می دهند تا از این طریق دام بهداشتی سالم بدست مردم برسد چرا که شعار سازمان در عید قربان امسال دام سالم، شهر سالم ، شهروند سالم می باشد.

در پایان جلسه مقرر گردید طی هفته جاری محل های مورد نظر توسط مناطق مربوطه آماده سازی و تجهیز گردد و اقدامات لازم برای اطلاع رسانی جهت آگاهی شهروندان توسط سازمان میادین انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار