65 درصد مبتلایان کرونا در بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد: وضعیت بویراحمد در حال قرمز شدن است و 65 درصد موارد مثبت کرونا در روز گذشته هم مربوط به این شهرستان بوده است.
کد خبر: ۸۸۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 20 August 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بهبودی 3 هزار و 600 بیمار کرونایی با تلاش کادر پزشکی استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدان‌پناه از بهبودی 3 هزار و 600 بیمار کرونایی در استان خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار نفر در استان به این ویروس مبتلا شدند که با تلاش کادر درمانی 3 هزار و 600 نفر بهبود یافتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: وضعیت بویراحمد در حال قرمز شدن است و 65 درصد موارد مثبت کرونا در روز گذشته هم مربوط به این شهرستان بوده است.
وی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در شرایط بیماری کرونا گفت: رعایت مسائل بهداشتی از آسیب‌های روانی داوطلبان کنکور و خانواده آنان می‌کاهد لذا توصیه کردیم نه تنها داوطلبان بلکه تمامی افراد حاضر در سالن امتحانات باید ماسک و دستکش داشته باشند.
این مسوول بیان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم تجمع در هنگام ورود و خروج از سالن، ضدعفونی کردن محل برگزاری امتحانات و استفاده از مواد ضدعفونی کننده قبل و بعد از امتحان همه مواردی هستند که در چند روز برگزاری کنکور سراسری باید مد نظر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار