85 نیروی انسانی در بیمارستان چالوس به‌کارگیری شدند

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان چالوس با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۸۵ نفر نیروی انسانی جدید با تجهیزات پیشرفته افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 04 September 2015
به گزارش تابناک و به نقل از چالوس‌آنلاین، قاسم احمدی‌لاشکی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت که در سالن همایش فرودگاه نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: باید از ایجاد شکاف در نظام دوری کرد و نباید جلوتر از رهبری حرکت کنیم، مجلس و شورای عالی امنیت ملی هم باید نظارت‌های لازم را در مورد برجام انجام دهند.
وی در ادامه بندر نوشهر را فعال‌ترین بندر شمال کشور دانست و افزود: با توجه به ظرفیت بالا و اینکه این بندر رو به رشد است، آمادگی کارهای بزرگ‌تر را هم دارد و خواسته مردم غرب مازندران ایجاد منطقه آزاد تجاری در این بندر است.
نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به افتتاح نخستین پروژه نیروگاهی تلمبه‌ای ذخیره‌ای سدسیاه بیشه با یک‌هزار و 40 مگاوات انرژی اشاره کرد و ادامه داد: نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر که پیش از این کلنگ‌زنی شد، اکنون اعتبار 259 میلیون و 500 هزار یورو برای این پروژه بازگشایی شد و این یک مژده برای مردمان غرب مازندران است.
احمدی‌لاشکی با اشاره به روند نزولی قیمت نفت در ماه‌های اخیر تصریح کرد: با وجود این بیمارستان چالوس با اعتباری بیش از 30 میلیارد تومان و اشتغال 85 نفر نیروی انسانی جدید با تجهیزات پیشرفته افتتاح شد.
وی در پایان به توسعه فرودگاه نوشهر اشاره کرد و گفت: اکنون پروازهای مشهد، شیراز و اهواز در روزهای مختلف از این فرودگاه انجام می‌شود و تلاش داریم در آینده نزدیک پرواز کیش را نیز در این فرودگاه فعال کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار